Ātrāk, ērtāk, izdevīgāk – Valsts vienotie klientu apkalpošanas centri

Aucē darbu sāk klientu apkalpošanas centrs

Vidzemes ziņas: Valmierā atklāts Valsts vienotais klientu apkalpošanas centrs

Auces_KAC
IMG_6124

Taupīt laiku un naudu, apmeklējot vienu klientu apkalpošanas centru, tā vietā, lai saņemtu sev nepieciešamos pakalpojumus atsevišķi katru savā valsts vai pašvaldības iestādē – tā ir priekšrocība, ko tagad piedāvā Valsts un pašvaldību vienotie klientu apkalpošanas centri (VPVKAC). Lai apzinātu iestāžu iespējas un gatavību darboties vienuviet, sniedzot publiskos pakalpojumus, 2014. gada pirmajā pusgadā Daugavpilī, Valmierā, Rojā, Aucē un Rīgā tika īstenots VPVKAC pilotprojekts. Mūsu uzdevums bija nodrošināt šī pilotprojekta publicitāti, panākot, lai uz centriem atnāktu apmeklētāji.

Vairāk nekā 230 publikācijas nacionālajos, reģionālajos un pašvaldību laikrakstos, interneta portālos, laikrakstu interneta versijās, dažādu institūciju un organizāciju vietnēs. Kopumā pārraidīti 11 televīzijas sižeti, kā arī VPVKAC atklāšanas pieminētas vairāku nacionālo radio raidījumos. Plakāti, skrejlapas, interneta baneri, sludinājumi, tiešie e-pasti, komunikācija sociālo mediju vidē – tas viss palīdzēja nogādāt ziņu par VVKAC projektā iesaistīto pilsētu un novadu iedzīvotājiem, kā rezultātā pusgada laikā VVKAC tika apkalpoti vairāk nekā 13 tūkstoši klientu, kas aptaujas anketās gandrīz vienbalsīgi pauda apmierinātību ar centros pieejamajiem pakalpojumiem un to kvalitāti.

Izvērtējot sasniegtos rezultātus, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija sagatavoja papildinātu koncepciju par publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidi. Šī koncepcija bija pamats tam, lai visā Latvijā tiktu izveidots VPVKAC tīkls.

Esam lepni, ka mūsu paveikto darbu novērtējis arī vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs Romāns Naudiņš, pasniedzot mums pateicības rakstu par iniciatīvu un līdzdalību publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidošanā.

Attēls no Comperio arhīva