Tapusi rokasgrāmata, lai par Valsts un pašvaldību vienotajiem klientu apkalpošanas centriem uzzinātu pēc iespējas vairāk cilvēku

Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru (VPVKAC) tīkla izveide ir viens no valsts un pašvaldību sadarbības projektiem, kuru pozitīvo ietekmi jūt ikviena novada iedzīvotājs, kurā ir izveidots VPVKAC. Tas dod iespēju saņemt vairāku valsts iestāžu pakalpojumus turpat sava novada pašvaldībā nevis braucot uz pilsētu, tā tērējot savu laiku un naudu.Lai arī 2016.gadā Latvijā jau atvērti 59 VPVKAC , vēl joprojām ir pietiekoši daudz cilvēku, kas nezina par to darbību, atrašanās vietu vai pieejamajiem pakalpojumiem.

Pēc Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pasūtījuma, Comperio eksperti izstrādāja Rokasgrāmatu pašvaldību darbiniekiem, sniedzot ieteikumus VPVKAC darbības publicitātes nodrošināšanai. Vienlaikus tika izstrādāti arī metodiskie norādījumi VPVKAC salīdzinošai novērtēšanai.

Ceram, ka šie ieteikumi kalpos par iedvesmas avotu stāstot par VPVKAC!

Rokasgrāmata un saistītie materiāli atrodami Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas tīmekļa vietnē.